TennisClub Esbeek

Onze Tennis Club is opgericht in 1992, alweer een rotsvaste vereniging in de gemeente Esbeek. Tennis kan als enkel en/of dubbelspel gespeeld worden. De sport is conditioneel uitdagend, maar vergt ook concentratie, kracht en tactiek. Voor veel spelers is tennis de ideale sport om van te genieten en om superfit van te worden.

Tennissen kan op elke leeftijd. Belangrijk is dat je goed les krijgt zodat je de fijne kneepjes van het spel bijgebracht kunnen worden. Daarnaast is het natuurlijk ook belangrijk dat je over het juiste materiaal beschikt.

Als lid van de tennisclub kun je vrijblijvend tennissen of deelnemen aan diverse gezellige toernooien. Er wordt met regelmaat een toernooi georganiseerd voor de leden om ontspannen een balletje te slaan of fanatiek medeleden van de baan te vegen.

De tennistrainer is in onze ogen de centrale man van de club. Veel komt daar samen. We vragen hoogwaardige trainingen, flexibiliteit in lesuren en aanwezigheid bij evenementen buiten de trainingen om (clinics of toernooien bijv.).

Voor de jeugd zien we op dit moment grote verschillen in niveau, wat het plezier niet altijd ten goede komt. Hopelijk zetten we daar op deze manier een stap mee in de goede richting.

We hopen dat alle trainingen meer divers worden en we meer ruimte creëren om tennistraining te nemen op je eigen niveau, op het moment dat het jou schikt.

Thijs Kiemeneij

Inge Weening

Joost van de Heijning

Anne-Marie Wijten

Contactpersonen

We hebben een fikse korting bedongen voor onze eigen leden: Miel biedt kwalitatief hoogwaardige training voor een interessante prijs.

We hebben als bestuur aangegeven akkoord te gaan met niet-TCE leden die les willen krijgen van Miel op onze banen. Zo is de kans groot dat we groepjes kunnen vullen met verschillende niveaus en interesses. Grotere poule tennissers = vergroting tennisplezier.

• Mocht daar in de toekomst gebruik van gemaakt worden, dan zullen deze tennissers een hoger tarief betalen dan onze eigen leden. Uiteraard krijgen zij geen sleutel van onze banen en kunnen zij niet (buiten de lessen om) vrij tennissen op onze banen. N.B.: eigen leden zullen altijd voorrang krijgen (externen worden bijv. buiten piekuren gepland)

Aanmeldingsformulier

De contributie van Tennis Club Esbeek bedraagt € 69,00 per jaar (van 1 april t/m 31 maart). De leden wordt verzocht via een machtiging te betalen en de senioren krijgen hiervoor € 5,00 korting, de contributie wordt in twee termijnen afgeschreven, per 1 april € 32,00 en per 1 oktober € 32,00.

Voor jeugdleden ( tot 18 jaar ) en rustende leden is de contributie € 23,00 per jaar. De incasso wordt stopgezet na opzegging van het lidmaatschap.

De opdracht tot automatisch incasso (bijgevoegd) ingevuld en ondertekend inleveren bij: Anne-Marie Wijten, Lowerik 54, Esbeek.

Na inlevering van dit formulier en pasfoto krijg je een lidmaatschapspasje.

Met vriendelijke groet,
    Het Bestuur